sobota, 7 kwietnia 2012

Erithacus rubecula

Na specjalne życzenie... z rudzikiem...

Mieści format A4 w poziomie i pionie.
Jak zwykle ma kieszonki, jak zwykle na zamek...
Zdjęcia bez listków ...
i końcowe robione na szybko ... z listkami dorabianymi na życzenie.

I tu muszę się wyżalić.
Akumulatorki padły i kupiłam baterie marki baterie... i udało mi się na nich zrobić 3 (do)słownie: trzy zdjęcia ...
Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie ze skąpstwa takowe nabyłam tylko z niemożności nabycia innych. Tylko takie oferuje mój wiejski sklepik.

Brak mi słów żeby wyrazić moje uczucia wtedy...

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Właścicielce się podoba
więc miłego noszenia życzę.
Szwaczka z Portugalii

1 komentarz:

  1. Super torba !! Ptaszek śliczny, listki to taka kropeczka nad I :)

    OdpowiedzUsuń