czwartek, 17 maja 2012

Kasia Ryżanka

Wierszydła dzisiaj nie będzie.
Właśnie słucham Baniewicza
.. o sprośnym kapciuszku
...  o rozszczepianiu matuli toporkiem
... o dutkaniu się za srebro

i jeszcze innych ciekawych rzeczach.

To i  nic do łba wpaść mi nie chce.

Książkę czytałam daaawno temu a teraz sobie audiobooka słucham i uśmiech z ust mi nie chce zejść.

Tak więc miast mojej twórczości literackiej. Mocno kiepskiej polecam wam poczytanie lub posłuchanie Artura Baniewicza i jego książek o Magunie Debrenie z Dumajki.


Eeee.... ten tego ten....

Kasia Ryżanka

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Zaglądajcie a ja uciekam do spraw domowych.

Ciepło pozdrawiam i dziękuję Wam za wszelkie odwiedziny
Szwaczka

1 komentarz:

  1. Piękna ta lala. Powiedziała bym, że perfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń