piątek, 10 grudnia 2010

Lale, koty i bezsennosć...

Ostatnie kilka dni spędziłam przy maszynie...
oto i efekty szycia...

kilka nowych postaci opuściło pracownię i udało się na sesję zdjęciową...

Lale, lale... czekające na małe łapki, które będą je tuliły....

KONSTANCJA - 37cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

LUCYNKA - 37cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

MALWINKA - 34cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

MARTYNKA - 34cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

MAJA - 36cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

MARCYSIA - 36cm

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

no i jeszcze wszystkie modelki razem...

darmowy hosting obrazków


Jak już gdzies pisałam - mam kota na punkcie kota...

a oto i moje ostatnie koty... i kocice.... miauuuuuu....

albo miau, miau... jak mówi moje dziecię...

darmowy hosting obrazków

TOSIEK

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

TOLEK

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

ZDZICH ZAWADIAKA

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków


ASIA

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

BASIA

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

KASIA

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

No i jeszcze STENIA młodsza siostra STEFCI...

darmowy hosting obrazków

na razie kociczka siedzi na kupce książek mojego M, ale jutro jak uda mi się to zrobię jej prawdziwą sesję jak na prawdziwnego kota przystało...

to by było tyle na dzisiaj....

zobaczymy co się jutro (a może jeszcze dzisiaj) urodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz