piątek, 8 marca 2013

Kfiatki, bratki i... fijoły.

Z racji dostania prawie fijoła podczas szycia Forest Fury musiałam nieco odreagować. I uszyć coś co będzie kolorowe i żadna miarą nie będzie przypominało zabawki.

Uszyłam... i jak szyłam i kształtował mi się obraz całości to przypomniało mi się dzieciństwo. I zdziczały park pałacowy, w którym wiosną rosły łany pachnących fiołków. A potem w alei doń prowadzącej kwitły kasztany i łany czosnku niedźwiedziego.

Eh rozmarzyłam się.
Czy moja córa też będzie miała swoje wspomnienia o fiołkach?

Fiołki
są jak zwykle  naramiennie poręczne i regulowane
jak zwykle zapinane na zamek
jak zwykle mają małe etui
jak zwykle mieszczą format A4
jak zwykle kieszonkę na zamek i kieszonkę otwartą (tym razem podwójną)

darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Wiosennie choć deszczowo pozdrawiam

Szwaczka z Fijołem

Idę kroić kolejną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz