sobota, 12 marca 2011

Biżuteria???

Jakoś nie mam weny na szycie w ostatnich dniach...
czeka mnie przeprowadzka, do auta nam się ktoś włamał... i jakoś poziom codziennego optymizmu nieco się skurczył...

ale za to zrobiłam dwie bransoletki ... ładne?... brzydkie?... nie wiem...
Sami oceńcie...

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

tak się zapinają..

darmowy hosting obrazków

a tak można je połączyć...
darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

w mało radosnym nastroju...ale z nadzieją na lepsze jutro...
pozdrawiam serdecznie...

Szwaczka z Portugalii


zapomniałam dopisać, ze turkusowa jest poniekąd unikatem bo powstała z bawełny ufarbowanej przeze mnie, a że nie ufarbowałam jej wiele to drugiej takiej już nie będzie...
może jeszcze na kolczyki starczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz