wtorek, 4 grudnia 2012

Krycha Łobuzicha kumpelka Ździcha

Koty nie boją się niczego.
No kto podważy tę tezę.
Tylko mi tu o kąpieli nie wyjeżdżać.
Nie boją się tylko ... nie lubią.
Bo po co nadmiernie zużywać i tak nikłe zasoby wodne skoro nikt nas lepiej nie umyje jak własny język?

Ale najdzielniejszy kot nie boi się nikogo. Nawet taki smok to dla niego pikuś.
Żeby nie było, że jestem gołosłowna.

Jak zwyle w moim ogródku zaparkował smok. Przysiał na chwilkę by odpocząć.

 darmowy hosting obrazków


 darmowy hosting obrazków

Ale nie wiedział, że nieopodal czai się Krycha.
A kto to taki?
Aaaa... Krycha to nie lada łobuzicha. Kumpela Ździcha, którego poznaliście już daaawno temu.
Dokładnie 10 grudnia 2010 .
Kociczka z fantazją i polotem.

darmowy hosting obrazków

Zapragnęła na smoku polatać. Ale żeby polatać to najpierw trzeba mu na kark wskoczyć.

Jeden wielki skok i....
Już siedziała na Szczerbatku.

 darmowy hosting obrazków

 darmowy hosting obrazków

 darmowy hosting obrazków


W locie im nie mogłam towarzyszyć, ale po powrocie widać było, że są zadowoleni oboje.

darmowy hosting obrazków

I co tu się dziwić.
Kto by nie chciał polatać na smoku?

A kto by chciał? Ręka w górę.

Nieśmiało nadmienię, że rozmyślam nad Noworoczno - Urodzinowym Candy.
Pierwszym w moim życiu..., ale niby dlaczego by nie Hobbicim zwyczajem na urodziny rozdać jakiś prezent?

Ale tak sobie myślę, że pewne jakieś warunki będa musiały być spełnione...

Liczba obserwatorów musi wzrosnąć do ... liczby lat moich... Nie przyznam się  ile mam lat, ale to zachęta dla tych, którzy tu do mnie wchodzą aby zachęcili innych do odwiedzin i zostania :)

No i liczba wejść musi przekroczyć 13 000 dla upamiętnienia 13 rocznicy pewnego wydarzenia .

Ale sobie wymyśliłam.
Teraz Wy pomyślcie.
Jeszcze nie wiem co lub kto będzie prezentem...
Może smok, a może kot w worku... na pewno nie figa z makiem.

Z cichym miauu, coby kota nie obudzić, który przysnął obok mnie...
Pozdrawiam
Szwaczka


PS.
A czy ja pokazywałam mojego własnego kocura?
Chyba nie.
Następnym razem to naprawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz