czwartek, 19 stycznia 2012

Kornie przepraszam

Bardzo, bardzo zaniedbałam bloga i Was zaglądających tutaj. Ale święta spędziliśmy za granicą i nie było czasu na zaglądanie na bloga, a z zagranicy wróciliśmy chorzy co nieco przedłużyło czas nieobecności, ale już się poprawiam.

Po pierwsze chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Po drugie chciałam bardzo, bardzo podziękować za wasze wizyty tutaj i za wasze komentarze. Są dla mnie niezmiennie źródłem wielkiej radości.

Po trzecie już się cieszę na kolejny rok i kolejne posty. Mam plan publikować częściej i więcej. No i więcej zaglądać na wasze blogi, na których macie takie wspaniałości, że wielokrotnie nie mogę oczu oderwać.

Mam nadzieję, że winy zostaną mi odpuszczone.

Pozdrawiam serdecznie
Szwaczka z Portugalii





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz