czwartek, 1 września 2011

LIttle Army

Powstała moja mała armia najajeczników... gwoli ścisłości to nieco uszczuplony pluton ale co tam.
Może kiedyś dobiję do rzeczywistej armii. To byłby niezły wyczyn. Skoro dywizja ma 12000 a armia to kilka dywizji.Kolka w języku polskim to co najmniej 3 więc 36000.


Rany jeśli sie nie pomyliłam w obliczeniach to zakładając że jeden robię nieco ponad godzinę, i pracowałabym na pełen etat (8 godzin) świątek, piętek czy niedziela to dobicie do Armii zajmie mi drobne ... 16 lat.

Cholewka chyba się pomyliłam, musiałam się pomylić ...

No to może za poprzeczkę batalion... 1000 szt ... brzmi nieco lepiej, ale już nie chcę sprawdzać teoretycznie ile czasu zajmuje wydzierganie batalionu najajeczników.

Tak więc przedstawiam mój pluton z Młodszym Oficerem Golonką na czele. ( u boku Oficera stoi Podoficer Uhu Uhu , też Młodszy jakby się ktoś pytał )

Dużyna 1 KOTY

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Drużyna 2 KRÓLIKI

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Drużyna 3 MYSZKI

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Drużyna 4 OWCE

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Zwiadowcy MISIE

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Młodszy Oficer Golonka

darmowy hosting obrazków

Młodszy Podoficer Uhu Uhu

darmowy hosting obrazków

i pamiątkowa fotka zbiorowa

darmowy hosting obrazków

To na dzisiaj tyle... nie wiem jaki jest wojskowy zwrot na pożegnanie więc ...

Do następnego razu :)

Miłego wieczoru życzę i uciekam do... spania chyba.

Szwaczka z Portugalii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz