sobota, 19 lutego 2011

Jajecznie...

Tak mnie naszło .... i jak nieczęsto stworzyłam coś całkowicie niepraktycznego jak dla mnie ale miłego...

żeby nie było.... lale i inne przytulaki są baaardzo praktyczne bo służą wiernie nam w dzieciństwie, budują wspomnienia a na dodatek w dorosłym życiu radości niemało sprawiają...

ale, ale ... zdziałałam kapturki na jaja....
i tu moja córa stwierdziła, że są szalenie praktycznymi miałmiałami .... można je tulić, całować... no i jeszcze jajo okryć coby nie zmarzło... :)


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

no.... idę do szydełka... :)

Szwaczka z Portugalii

2 komentarze:

  1. Oh mein Gott, wie süß sind die beiden denn!! Ich drücke mir hier die Nase platt und bin völlig hin und weg. Total entzückend!!!
    Wünsche Dir einen schöne Rest-Sonntag!!
    Alles Liebe von der
    Babsie

    OdpowiedzUsuń