piątek, 25 marca 2011

(nie)SZALICZKI-NASZYJNICZKI

(nie) Szliczki-naszyjniczki...
te powstały dla Moniczki...

Fotki są niedoskonałe
bo dziś łapki mam zgrabiałe...

e... guzik prawda... fotograf ze mnie jak z koziej D... Trąba...

Ale (nie)szaliczki są na tyle zadowalające, że nawet mój M zwrócił na nie uwagę, co nie zawsze się zdarza... :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

nie chce pisać kolejnego posta... więc dodaję tutaj...
kolejny (nie)szaliczek... prosto z szydełka... ten to nawet mi się podoba..

darmowy hosting obrazków

Pozdrawiam wiosennie

Szwaczka z Portugalii

1 komentarz:

  1. Wow!!! Das sieht ja richtig klasse aus!!! Ich bin hin und weg!!!!
    Ein schönes WE und alles Liebe
    Babsie
    P.S. Bin schon soooo auf Dein Pferd gespannt!!!

    OdpowiedzUsuń